"Berunezko soldaduak. Miniatura militarra gerra karlisten bitartez "

Aldi baterako erakusketari dagokionez, Karlismoaren Museoak doako jarduera hauek antolatu ditu datozen hilabeteetarako:

- Kamishibai saioak, ipuinak modu dramatizatuan kontatzeko teknika japoniarra. 2 urtetik aurrerako haurrentzat gomendatuak, ipuinen artean Berunezko soldadutxoa egongo da. Kamishibairen Lagunak elkarteko kideek egingo dituzte.

Parte hartzeko ez da beharrezkoa aldez aurretik izena ematea. Taldea helmugako ordenaren arabera osatuko da, edukiera bete arte.

- Miniaturazko irudiak margotzeko tailerrak 8 eta 16 urte bitarteko publikoarentzat. Nafarroako Miniaturismo Elkarteko kideek emango dituzte.

Tailer batean parte hartu nahi dutenek hilaren lehen egunetik eman dezakete izena, telefonoz, posta elektronikoz edo aurrez aurre, museoaren harreran. Edukiera mugatua: 15 pertsona.

Aurreko jarduerak