Jarduera - Berunezko soldaduak. Miniatura militarra karlistaldietan - Karlismoaren Museoa

Sesión de kamishibai
Participantes durante el taller

Berunezko soldaduak. Miniatura militarra karlistaldietan (2013ko martxoaren 26tik abenduaren 8ra)

Aldi baterako erakusketarekin lotutako jarduerak Museoak erakusketarekin lotutako bi jarduera mota antolatu ditu:

- Kamishibai saioak: ipuinak modu dramatizatuan kontatzean oinarritutako teknika japoniarra; 2 urtetik aitzinako haurrentzat gomendatua. Ipuinetako bat Berunezko soldadutxoa da. Kamishibaiaren Lagunen Elkarteko kideek eginen dituzte. Parte hartzeko ez da beharrezkoa aldez aurretik izena ematea. Jendea etorri ahala joanen da taldea osatzen, etorrera ordena errespetatuz, ezarritako kopurura iritsi arte.

- Miniaturak margotzeko lantegiak, 8-16 urte bitartekoentzat. Nafarroako Miniaturismo Elkarteko kideek gidatuko dituzte. Lantegi batean parte hartzeko interesa dutenak hilabetearen lehenbiziko egunean has daitezke izena ematen: telefonoz, posta elektronikoaren bidez, edo museoko harreralekuan bertan. Kopurua: 15 lagun, gehienez ere.

Aurreko jarduerak

Inicio - Pie de página